مزون عروس ژینا در تهران

تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۵-۰۸-۲۵
16028
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۳۹۵-۰۸-۲۵
16028
خانم مرضیه راجی
021-22011969
021-26200580
تهران - فرشته ، خیابان بیدار ، ساختمان بیدار گالری ژینو
مزون عروس ژینا در تهرانمزون عروس ژینا در تهران
مزون عروس ژینا در تهرانمزون عروس ژینا در تهران

توضیحات

مزون عروس ژینا در تهران

مزون عروس ژینا در تهران

مزون ژینا ارائه دهنده زیباترین مجموعه لباس عروس و لباس شب از معتبر ترین برند های اروپایی و نماینده فروش محصولات  Nicole  ایتالیا در ایران می باشد.

کلیه پرسنل گالری ژینو در دوره های آموزشی مشاوره تخصصی انتخاب لباس شرکت کرده اند و آمادگی کمک به انتخاب بهترین لباس عروس و نامزدی متناسب با سلیقه و بودجه مشتریان را دارند. در گالری ژینو مشاور شخصی شما از انتخاب تا تحویل لباس همراه تان می باشد، هنگام تحویل، کلیه ی نکات جهت نگهداری لباس در روز عروسی و بعد از آن به شما توضیح داده خواهد شد.گالری ژینو ارائه دهنده زیباترین مجموعه لباس عروس و لباس شب از معتبر ترین برند های اروپایی و نماینده فروش محصولات  Nicole  ایتالیا در ایران می باشد .

کلیه پرسنل گالری ژینو در دوره های آموزشی مشاوره تخصصی انتخاب لباس شرکت کرده اند و آمادگی کمک به انتخاب بهترین لباس عروس و نامزدی متناسب با سلیقه و بودجه مشتریان را دارند. در گالری ژینو مشاور شخصی شما از انتخاب تا تحویل لباس همراه تان می باشد، هنگام تحویل، کلیه ی نکات جهت نگهداری لباس در روز عروسی و بعد از آن به شما توضیح داده خواهد شد.

علاوه بر لباس عروس مجموعه زیبایی از لباس های شب مخصوص مادر عروس و داماد و لباس ساقدوش ، تور ، تاج ، دستکش عروس نیز  در گالری موجود می باشد.

ارائه دهنده بهترین و جدیدترین مدل های لباس عروس و عقد

انواع لباس شب لباس عروس،نامزدی و انواع لباس های اسپرت

کلمات کلیدی :

مزون ژینا در تهران مزون لباس عروس ژینا در تهران شماره تماس مزون ژینا تهران آدرس مزون ژینا در تهران

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر